Shzdgn Benimde aklım almiyo gerçekten yıllarca bu işi okulunu okuyorlar yani küçük bir sorun olsa görünmese neyse ama birsuru sorun varmış ya nasıl görünmez nasillllll. Ya ben detaylı ultrasona gitmeseydim ve birden bire karnimda olseydi haberim olmasaydı bunun hesabını kim verecekti. Doktor bana artık her hafta gel kalbi atıyormu diye bakacağız dedi bu ne kadar acı birşey ya her gittiğimde acaba yaşamıyor mu korkusuyla gittim 23 yaşındaydim acıların en buyugunu yaşattılar bana evet Allah verdi ve o aldı ama bunu neden kimse fark etmedi ve ben eğitim araştırma hastanesine gidiyordum her seferinde biz bu devletin hastanelerine bıle güvenemiyceksek kime güveneceğiz bu ihmalin hesabını kime sorucaz. Tepeden tırnağa kadar hastaymış bebeğim ve hiçbir doktor fark etmedi hasta olduğunu ogrenmeden 2 hafta önce gittim doktor bana gülerek bu eli bu ayağı bu yüzü dedi çok sağlıklı dedi 2 haftada ne değişti de bebeğim hasta oldu anlamıyorum gerçekten