Shzdgn Evet 24. Haftaya kadar sağlıklı bir gebeliğim vardı yani ben öyle sanıyordum. İkili ve üçlü testlerimi yaptırmıştım temiz çıkmıştı sonuçlar. Her ay düzenli olarak kontrole de gidiyordum. 24. Haftada detaylı ultrasonda doktor bebeğimde birsuru hastalık sıraladı (sağ ayak yamuk iki elin parmaklarinda yapışıklık, kalpte delik, beyinde gelişim geriliği, iç organlarında hasar, çilek kafa bulgusu, beyinde sıvı birikmesi, yemek borusunda tıkanıklık). Bebeğim en baştan beri haftasına göre 2 hafta geriden geliyordu ama doktor 2 haftanın önemli olmadığını söylüyordu tabi detaylı ultrasonda bunları öğrenince başka doktorlara da gitttim ikili üçlü testlerimi gösterdim bunlar sadece olasılık yani kesinliği yok dedi. Sürekli gittiğim doktora dava bile açmak istedim bu kadar fazla sorunu nasıl göremez diye. Sonra amniyosentez yaptırdım sonuç geldi trizomi18 di bebeği alalım dediler kabul etmedim doğurmak istedim ama 32. Haftada kontrole gittiğimde kalbinin durduğunu öğrendim. Üniversite hastaneesine sevk edildim ve orda suni sancilarla 4 gün boyunca sancı cektim 4. Günün sonunda kızım doğdu ama onu hiç gostermediler. Bir bezin içine sarıp eşime teslim ettiler kayinbabam ve eşim sağ olsunlar mezarını çok güzel yaptılar ama ben henüz gidemedim çünkü ayağım gitmiyor 😔 ilk gebeliğimdi ilk heyecanimdi aradan 5 ay geçti simdi yeniden hamileyim 6+4 insallh bu bebeğime sağ salim kavuşurum.