ElifKural yoook hiç öyle düşünme uyuyamadığın zamanlar da iyice hareketlenmiş oluyo ve iyi olduğunu biliyosun ya hiç umrunda olmuyo uyuyamamak 🤗 öğreniyosun kendini rahatlatmayı uyumadan önce loş ışıkta oturuyosun iyice mayışıyosun serin bi duş aliyosun bi bardak da süt içti mi oooh mis gibi uyuyosun 10 gün falan sıcaktan hiç uyuyamadım sonra bu rutine alışınca çok şükür şimdi uyuyabiliyorum tabi cadı kızım bazen canımı acıtıyo uykudan uyandırıyo ama çoook güzel zamanlar ve düşünsene doğduktan sonra bi daha hiç bi zaman onu içinde hissedemiceksin 😊