Melikebakan17 Sukranndemirall Bizimde 9subat 8.30da burda olun dediler melegime kavusucam çok mutluyum Allah’ım hepimize yardımcı olsun inşallah
Tkloglu2017 Melikebakan17 yaaaa hayırla kavuşalım inşallah miniklerimize 🥰 yok ben özel hastane de doğum yapacağım 😊siz devlette mi
Aysee_35 Sukranndemirall 12 şubat ☺️ 14 şubat dedi doktor da istemedim ne o oyle sevgililer gününde doğum günü mü kutlıcak cocuk 😅
Zehra09 Aysee_35 siz de bendensiniz🙈 doktor 14 Şubat dedi yok dedim.12 şubata gün aldım sabah 10 buçuk
Esraengin06 9 Şubat’ta sabah saat 9 da sezeryan olcam inşallah 38+3 olmuş oluyorum heyecan korku hepsi bir arada Allah’ım hepimizin yardımcısı olsun🤲🤲