Sukranndemirall Evet hanımlar aynı bedende son günlerimiz 10 Şubat’a sezeryan için gün verdi doktorumuz. Sizlerin kaç günü kaldı 💞
Aysee_35 Sukranndemirall bende bu cuma gidicem bakalım doktor gün verecek… Sezeryan istiyorum. Normalde 23 ünde 40 hafta doluyor ama doktor 39+0 da alırım dedi. O da 16 şubata denk geliyor bekliyoruz bakalım ne zaman alacak. Korku telaş var bende daha çok
Royalsun Sukranndemirall 4şubata gün aldık bizde 😇😇 o zamana kadar kendisi gelmezse sezeryan olcak mecbur 🧚🏻♂️
Hira02 Sukranndemirall 22 Şubat’ta gün aldık şuan 35+2 olduk bel ağrısı kasılmalar başladı bile bakalım
Aysennn59 Aysee_35 bende doktorum çok ileri attı tarihi diyordum arkadaşlarım 38. Haftalarında oluyor sezeryan bitek ben değilmişim demekki 💁♀️🤗