Baya gecikme oldu canım en son adet günüm 7 Aralık ocak ayında olmadım daha şubata girdik 🍒 ama adetlerim düzensiz oldugu için bilemiyorum ki umitlenmeli miyim bide erken gebelik testi mi denesem bilemedim 😒 kuruma çizgisi değil midir dersin öyleyse ne mutlu oluurm valla 🍒