Nihat ilk hamileliğimde kanamam oldu acile gittim benle tartıştı resmen. Fırsatın varsa eğer palmiyede süleyman aslana git. Devlette yanına kimseyi almıyorlar ilgisizler ve temiz değil. Sonuç bey eh biraz ilgili. Şansına acilde nöbetçi kim varsa doğumuna o geliyor. Ve bu iyi değil🤷🏻♀️ Ben hiç memnun olmadım devlette. Hiç bilgi vermiyorlar sana gebelik takibinde ayriyeten suriyeliden geçilmiyor gerçekten. Geçen hafta acile gittim sonuç bey vardı ebeler telefondan baş kaldırmıyor😂 bi yaşlı ebeyle doktor ilgilendi tek🤦🏻♀️ Ama asla önermem sana palmiyede çok ilgililer umarım durumun yeterde orda yaparsın sağlıkla🙏