iskenderun devlet hastanesinde ilk hamileligim de bir çok doktoru denemiştim çok yoğun suriyelerden geçilmiyor doktorlar çok ilgilenmedi şimdi ikinciye hamileyim nihat parlakyildiza gittim hiç memnun kalmadım.cinsiyeti bile 18 hafta da olmama ve benim bilmeme rağmen söylemedi geçiştirdi ama doğum için bir şey diyemiycem bilmiyorum