Benimde dış gebelik de sol tüpüm alındı canım . Sonrası rahim filmi çektirdim birde yapışıklık olduğunu öğrendik ufak bi operasyonla halloldu şidmi 4 aylık gebeym . Dış gebelik geçirdiyseniz rahim filmi çektirin inanın sonrası otomatik gelişiyor ben yapışıklık açıldıktan 1 ay sonra gebe kaldım