Derya_Ayaz ilk oğlumda öyleydi yine öyle. Kafası iki hafta önden gidiyor. Genetik dedi doktor. Babası gibi büyük olacak oğullarımın başları. 😆 normal doğum da oldu canım bi sorun yaşamadım. Zaten başlarında sert kemik yok. Kıkırdak yapı olduğu için doğum esnasında iç içe geçiyor. Sonrasında yuvarlak hale dönüyor.