Sehersoy Bende araştırma hastanesine gidiyorum, Ayım 7 sinde doğumum Ceren hanım oluyor sadece gebe polikliniğinde ve çok ilgili doktorlar zaten hep doğumhanede araştırma hastanesinden çok memnunum 🤗
Ozge11 aesma canım dün gittim ishak Levent beye gayet güzel geçti randevumuz güleryüzlü esprili bir adam sorularımı rahatça sorabildim aceleye getirmedi
aesma Ozge11 bende bayramın ikinci günü doğum yaptım suyum geldi aniden nöbetci levent bey vardı sezeryan oldum gayet ilgili kendisi çok espirili 😊 hastalarına zaman ayırıyor ilgili
Ozge11 aesma aa ne güzel denk gelmiş evet insanı esprileriyle rahatlatıyor☺️Gözünüz aydın bu arada Rabbim bizlere de nasip etsin o günleri 🤲🏻❤️☺️