Ozge11 evet naif bir insan ama pek tecrübeli gibi gelmedi bana, emin olamadım..korkuyorum o yüzden son haftalarımdı doktor değiştirme şansım da yok 😓 levent hekim diye bir doktor daha gelmiş çağsu hastanesine ama muayne olmadım ona, nasıl biri bilmiyorum ama internetteki yorumları olumlu genelde