mtl3005 Birminigin_annesi Doktoruma sormadım ama denemek için perşembe günü tutmak istiyorum.Eğer dayanamazsam iyi hissetmezsem tutmam tabiki.İlk oğlumda ramazanda doğum yaptım tam 15inde doğmuştu ramazanın o yüzden hiç tutamamıştım.
Aylin_16 Birminigin_annesi ben dayanamıyordum malesef tutamadım susuzluk özellikle gebelikte sıkıntılı
Mouradi Birminigin_annesi Tutmak istiyorum tabii dr izn verirse o zaman 17,18 haftalarda olucam bakalım nasıl olucak :(
funnymummy Çok küçük yaşlardan beri hep tuttum ama hamilelik çok ayrı birşey dinimiz kolaylık sağlamış tutmam heralde
Mucizecim Birminigin_annesi bundan önceki hsmileligimde tuttum sonra emzirirken de tuttum ama bu defa tam ramazanın 3 ne geliyor doğumum sonlarına gelse bunda da tutardım ama nasip olmayacak
user124578 Birminigin_annesi ilkinde 5 aylıkken tuttum şkşnci de 32 36 haftalara denk geliyor deneyeceğim tutmayı eger kötülenirsem kazaya bırakacağım ama devam edebilirsem edeceğim İnşAllah borcum kalsın istemiyorum