Mehtapca06 Birminigin_annesi tutucam ilk hamileliğim de doğuma alindigim gün tutmadım sadece hiç hir sorun yaşamadım oğlumda 4 kilo doğdu
SekerDehasi Birminigin_annesi Geçen sene hamileydim riskli gebelikti tutamadim . Bu sene de hamileyim bir iki gun denerim zorlanirsam tutmam diye dusunuyorum . Her sene hamileyim bu nasi is 😂
Mehtapca06 Birminigin_annesi kim dedi onu ya iki doktorumla da görüştüm asla bir riski olmadığını sadece kendimi nasıl hissettiğime bakacak birşey olduğunu açıkladı keza oğlum doğum sonrası sadece 40 gram verdi çok sağlıklı bir çocuk çok şükür sarılığı bile olmadı 😂
Dmllale Birminigin_annesi 14 mayısta doğum görünüyor ilk gebeliğim bir deniycem tutabilirsem inşAllah
Babydream Birminigin_annesi sanırım tutamadım, şuan bile her sabah aç uyanıyorum ve kalktıktan 1 saat 2 saat sonra yapayım kahvaltımı hemen kusmaya başlıyorum yani o yüzden kalktıktan yarım saat içinde kahvaltımı yapmam lazım🥲
elif1g Birminigin_annesi aslinda bende sormayi dusunuyodum bunu burda. bende 19.haftamdayim. henuz doktoruma da sormadim ama iyiyim cok sukur bir sorunum yok eger boyle devam edersem tutmak istiyorum tabi doktora danisarak
Eclina Birminigin_annesi bn tutmuycam riskli çünkü bebek o kadar saat aç susuz kalamaz zatenn gebeye özellikle düşmüyor çünkü o can sana emanet beslemekle yükümlüsün yani gebeliginde dinimizde zaten çok ayrı çok önemli yeri var
Merve234 Birminigin_annesi her sene tutarım ama tabiki tutmayacağim. Biz bile açlığa zor dayanirken o minicik yavrucaklar nasil dayansın. Rabbim bile bize kolaylık sağlamış zorunlu kılmamis
Gamzeates Birminigin_annesi tutamam galiba çünkü aç kaldığım anda başım çok dönüyor ve tansiyon düşüklüğü yaşıyorum sürekli borcumu öderim inşallah 🤲 oruç tutan herkesin de Allah kabul etsin şimdiden ❤️