Mihriballim Sed22-09 Allaaahhh 😀😀 ayyy çok güzel çok heyecanlı çok korkutucu 😀😀😀 hepsi bı arada ben ilk kızımı sezeryan oldum bu minnosumu normal doguracagim o yüzden o kadar korkuyorum ve o kadar heyecanlıyım ki dua edin banada 🙏
Sed22-09 Mihriballim rabbim bir avazda kucağına almayı nasip etsin inşallah canım sağ salim kurtulun bebişinizle🤲❣️
zeynepp1 Busra2013 benimde çok agrım oluyordu çatı agrım bebek her an çıkacak gbi oluyordu 😅 sancımın başlayacagı günde çok yürümüştüm baya
Seyma_88 Busra2013 ben BİM’den aldım daha önceden gelmişti gerçi ama bi kaç tane kalmış onunla ilerliyorum 69 TL
Mihriballim Sed22-09 ☺️🙏 amiin inşaallah çok teşekkür ederim 🥰❤️ sizde güle güle sağlıkla huzurla büyütün bebeğinizi ☺️
SnurY Busra2013 tempolu devam edince ağırlık oluşmuyor ve plates ağrıları azaltıyor ztn, dogum sancisi sirasinda yatmak agriyi daha arttırıyormus tabi yasamadim henüz iddiali konuşmak istemem ama yasayanlara şahit oluyorum nerde hareket orda bereket 🤣