Deletedmom_85 Sizde durumlar nedir kızlar? Klasik ben bu ay da beklemiyorum umudum yok 😄 Merak ettim sizler neler yapıyorsunuz? Nasılsınız? 🌼
Pemberuya Deletedmom_85 BAT 13 benimde ama pek nedense umudum yok Enfeksiyon var 7 aydır. Yarın var mı hala Enfeksiyon diye tahlil vereceğim bakalm 🙄😂
minikmucizemmmmmm Deletedmom_85 bat 11. Femara kullandım çatlatma iğnesi vurdurdum 12. gündeyim bekliyorum çok akıntım var su gibi afedersn kaçırdım sanıyom. Ve göğüslerim acıyo belki ilaç iğne etkisi ama nasip bakalım inşallah bu ay olur🤲🏼🤲🏼
Kvser Deletedmom_85 bat 9 bir boşvermişlik rahatlık var bilmiyorum yani hayırlısı be gülüm moodundayım 😅😅 gecen aylarda ağlayıp yerlere yatıyordum şuan bilmiyorum ya alıştım sanırım 😏
Deletedmom_85 vveraa hayırlısıyla nasip etsin rabbim inşallah 💜 bende hep ilk aylar hamile kalırım zannederdim kendimi. Ama işin içine girince öyle olmuyormuş 🤷
mrvsrcn Deletedmom_85 söz verdim kendime gecikse bile 20 şubata kadar test yapmıcam bakalım sanmıyorum normalde gelmez şimdi gelmesini istemiyorum ya gününden önce gelir kesin😄😄😄
Deletedmom_85 Pemberuya bende 10 temmuz evlendim 😍 Eylül ayından beri istiyoruz ilk iki ay korundum. Keşke korunmasaydım. İnsan hemen olacak zannediyor kuzum 🤷♂️🥲
Pemberuya Deletedmom_85 aslında vakti zamanı var görümcem 6 yıllık evli bugün hamilelik haberini aldık inanıyorum bizlerinde olacak kuzum Allahin izniyle 🌸☺️
minikmucizemmmmmm Deletedmom_85 ederim canım Allah bu ay bizi en güzeliyle müjdelendirsin isteyen herkesi🤲🏼🤲🏼
Deletedmom_85 Kvser bende geçtiğimiz Bi iki aydır psikolojim bozuk gibi sürekli test alıyordum bakıyordum falan. Ama saldım artık nasip. Siz kaç aydır istiyorsunuz kuzum? 😊