happykis12 Gamzecem benimde göğüs hassasiyeti sonradan oluştu kişiden kişiye değişiyormuş canım sen olumlu düşün🙏🏻
Seyturak Ozyudem kimyasaldan sonra bi daha denedim olmadı tabi çünkü çok kafaya takmıştım. 2-3 ay kafa dinleyip yavaştan başlarız dediğim ay hamile kaldım. Tamamen psikolojik gerçekten.
Ozyudem Seyturak inanın o kafa oluruna bıraktım ki zaten olursa olur diyorum herşey nasip Allah büyük ama insan ister istemez merakta kalıyo acaba diye ☺️
Gamzeates Gamzecem adet gibi oldu zaten adet tarihimden 2 gün sonra oldum yine bir ay sonra adet gecikmesinden öğrendim hamile olduğumu
Gamzecem Gamzeates anladım benimde çok gecikti 2 hafta önce kan verdim 1.20 çıktı ama hala regli olmadım
tgcetprk Bende kasımda kimyasal gebelik geçirdim o aydan beri deniyoruz bakalım nasip kısmet 2 aydır bişey yok umudum Şubat ayı ☺️❤️
Gamzeates Gamzecem test yapın tekrar isterseniz umutlandırmak istemem ama yada yakın zaman da kimyasal gebelik yaşaıd iseniz düzensizleşmişte olabilir
Ozyudem Senanur654 evet mesela ben adet günü hamile olduğumu öğrendim beta 36 çıktı ama 2 günde bir artış 2 katı artış olması lazım sağlıklı gebelik için 3 gün sonra adet oldum zaten yani beta düştü
Senanur654 Ozyudem ben 3 hafta önce gitmiştim doktora daha gidemedim betam düşse zten belli olurdu 3 haftada içinde niye düşünüyorum merak ediyorum yükseldi mi diye