Gamzecem öncelikle çok geçmiş olsun canım inşallah en kısa zamanda hamilelik haberini alırız 🙏🏻 Benim şu şekilde gelişti kimyasal gebelikten sonra umudumu kestim zaten hamile kalmak için hap ve vitamin kullanıyordum kimyasal gebelik olunca çok üzüldüm hapları falan kullanmadım bu ay adetim baya gecikti gittim test aldım silik çizgi çıktı diğer gün 2 tane daha aldım onlarda silik çizgi çıktı hiç bi belirti yoktu bende adetim baya gecikti diye yaptım silik çizgi çıkınca kan vermeye karar verdim araya haftasonu girdi göğüs hassasiyeti başladı adet olucam dedim kan vermekten de vazgeçtim sonra burda yazılanları okudum gebelik belirtisiymiş gittim kan verdim 2 gün arayla şuan bi sıkıntı yok bakalım inşallah keseyi de görürüz 🙏🏻 Sana tavsiyem kafana takma kimyasal gebelikten sonra çoğu kişi hamile kalmış diye okuyordum hep, ve adet söktürücü kullanma akışına Bırak biraz bekle belki de hamilesindir geç döllenme olur moralini yüksek tut iyi düşün iyi olsun💜