zamloss123 Because bende hapşırıyorum hatta bazen altıma kaçırıyorum hamilelik gerçekten çok farklı Bi dönemmiş onu çok iyi anladım 🤦♀️
Morprenses Because benim alerjim vardı ilk aylar doktora sormuştum zarar vermez dedi ama tutmayın hapşırırken
minik4550 Because benim içinde gecmiyor gerçekten takip ettiğim hamisler var bi bakıyorum 21 haftalık olmuşlar ben hala 17 deyim 🥰🤭
Pptya Because ben ilk haftalarında çok hapsiriyordm hatta bikez kasılma olmuştu çok canım yandı doktoruma sordm hemen hapşirmaktan bişey olmaz dedi