Mihrimahinannesi Ocakbebegi yaaa rabbim yardım etsin inşallah bir an önce sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻
halilinannesi Mihrimahinannesi ocagın 27 sınde gittim çatı muayenesi yapıldı sancı çıkmadı, geri gönderdi 1 hafta sonra gene gel dedi yrn gidicem bakalım
bsnrd Mihrimahinannesi tam bilmiyorum,bildgm kadaryla sancyla gidersnz acile orada açıklık var mı diye bakiliyomus. İlk bebiş olduğu için tecrübem yok🙂
Mihrimahinannesi bsnrd benimde ilk olduğu için bende bilmiyorum bakalım muayeneye gidince belli olur 😊
Acemiannee25 Mihrimahinannesi benim de 9 gün kalmış görünüyor dün kontrolde kanala inmemiş daha dedi doktor bekliyoruz ama bir belirti yok😂