Mihrimahinannesi Kızlar doğuma 9 gün gözüküyor ama ben bi doğursaydım havasındayım. Hiçbir belirti de yok ne yapmalıyım tavsiyeleriniz neler 🤗
kbrckr1 Mihrimahinannesi bende 38+1 deyim keşke doğursam 🐣 doktor sık sık duş al yürüyüş yap dedi 4 gündür yürüyordum bi kaç gün sağanak görünüyor. Burda bi video paylaşmışlardı dün onu yaptım 6 dk falan sürüyor daha önce spor yaptım ama hamilelikte hiç yapmadığımdan mıdır nedir sırt bel ağrısı başladı ya da kanepede uyuyorum 1 haftadır ondan mı bilemiyorum. Belim ağrıdığında inşallah sancıdır diyom ama ağrıyor sadece 🤷
Acemiannee25 Mihrimahinannesi benim de 9 gün kalmış görünüyor dün kontrolde kanala inmemiş daha dedi doktor bekliyoruz ama bir belirti yok😂
Mihrimahinannesi kbrckr1 37 dolasıyla keşke bi doğursam diye diye 39 a kadar geldim valla tık yok 😀 bide kız çocukları erken gelir derler yalannnn 🙈 o videoyu dün akşam gördüm bende biraz yaptım az önce ama sürekli otur yat yani yürüyüş yapamıyorum malesef hava şartlarından dolayı düşerim ederim diye tekim gün içerisinde bekliyorum öyle bakalım
nefes2022 Demirssmomm hurma doğumu hızlandırıyomu ? bən hamileliyin başından beri sürəkli tüketiyorum amma fazla diğil 3ya4 tane
Mihrimahinannesi bsnrd yaaa ne zaman gittiniz en son benimde gitmem lazım bi iki güne giderim kontrole tekrardan çatı muayenesi yapıldı mı
Demirssmomm nefes2022 hurma rahim kasılmasını arttırıyormuş son dönemde bende günde 1-2 yeni başladım
bsnrd Mihrimahinannesi dün gittim sancm ckti doktor yakn diye yolladı ama devlet has. Dye çatı muaynesi yapmadı. Benm kız gelmyo hala birlkteyz😁😁
Mihrimahinannesi Ocakbebegi kız sen daha doğurmadın mı Ocak bebeği yazınca farkettim 🤭 günün doldu mu sancın mı yok ne için beklemedesin
bsnrd Mihrimahinannesi tam bilmiyorum,bildgm kadaryla sancyla gidersnz acile orada açıklık var mı diye bakiliyomus. İlk bebiş olduğu için tecrübem yok🙂
Colaklardankubra 39+2 Benim de yarın son kontrolüm var o videoyu bende yaptım agrım oldu biraz ama bilemiyorum ne olur
Mihrimahinannesi halilinannesi siz ne zaman gittiniz en son çatı muayenesi falan yapıldı mı yada sancınız çıktı mı
halilinannesi Mihrimahinannesi ocagın 27 sınde gittim çatı muayenesi yapıldı sancı çıkmadı, geri gönderdi 1 hafta sonra gene gel dedi yrn gidicem bakalım