Deniz089 BAT 5 şubat. Dün yaptığım ve önceki gün comfort marka erken gebelik testi pozitif, bu sabah yaptığım forest marka erken gebelik ve kaset test negatif. Çok üzgünüm, kimyasal mı oldu!
Mrv1007 Deniz089 kimyasalda kanama olması lazım diye biliyorum belki testlerin hassasiyet derecesi farklıdır. Son adete daha varmıs en garantisi ya kan vermek ya da adet gecikmesini beklemek. İnşallah gönlüne göre olur 🙏🏼🙏🏼😍
Serpilbb Deniz089 erken gebelik testimde çıktıysa kaset testte çıkmadıysa daha çok yenidir büyük ihtimalle. Kaset test günün geçtiğinde falan pozitifleşebilir. Kümyasalda kanamayla beta düşüyor canım sabret bakalım hayırlısı olsun hakkında
Neslikra06 Deniz089 benim gecen sene adetime 2 gün kala yaptığım erken gebelik testi pozitif çıkmıştı ama kanda beta hcg 1.20 çıktı hamile değildim yani bence en etkili sonucu kanda alırsın da bekle birkaç gun daha derim
Esmavoles Deniz089 en saglikli sonucu kanda alirsin. Bende test yaptim pozitif gordum ertesi gun yine yaptim negatif cok uzuldum sonra adet oldum ama tuhafdi gec gittim adet diye dusunup ama doktorum bebegin tutunamadigindan soz etti neden erken gelmedin dedi bende ilk testim silik ertesi gunki tek cizgi olunca ciddiye almadim dedim o testleri pek saglikli bulmuyorum ozellikle coronodan sonra belli bi aya kadar gebelik olsa bile teste cikmayabiliyor ki biz bile ultrasonda goremiyoruz o yuzden en saglikli sonucu kanda alirsin suphenmi var git kan ver sana birsey kaybettirmez ama testler bi sute sonrs insanin psikolojisini etkiledigini icin vucud kendini teste sartlandiriyo cocugun olcagi varsada olmuyor sonra dedi
Neslikra06 Deniz089 daha 4 gun var adetine beklemek çok zor ama 4 gün daha bekle bakalım olmazsan o gün bi kan ver hemen Rabbim gönlüne göre versin canım
Ceylankosova Ben erken gebelik testi yapmistim negatif cikti reglim.3 gun gecikmisti yine test yaptim negatif cikti regli oldum reglimin son gunu test yaptim pozitif cikti.. gec dollenme olmus ve ustune gorme dedikleri seyi yasamisim pozitif ciktiginda 5 haftalik hamileydim.. bence bekleme kan ver testler bile yaniltici olabiliyor
Serpilbb Ceylankosova bunu bende yaşadım tek farkı kanama olmadı geç döllenmeydi ve kesinlikle öğrenemedim reglim 15 gün geçtiği halde 😄 2. Reglimi olmam gereken hafta 5 haftalık olduğunu öğrenmiştik
Cerennnn5858 Ceylankosova ilk testini adete kaç gün kala yapmıştın canım. Ben 1 gun kala yaptım negatif cıktı. Erken gebelık testı:(
Deniz089 Dayanamayıp predictor da yaptım. Ondan da çıkmadı, muhtelen oluşma aşamasında beta biraz yükseldi sonra tutunamayıp düşüyor değer. Nasip, teşekkir ederim
Ceylankosova Serpilbb akil oyunu resmen ne hissetcegimi sasirmistim😂 korkudan testi yere atip iceri bagirarak kacmistim sanki ilk defa basima geliyomus gibi
Rmutlu Deniz089 bende comfort marka testle öğrendim ve gidip kan verdim sonuc pozitifti cnm 5 haftalık hamileyim
Mft Ben bu hamileliğimde hem erken gebelik testi hem de normal test alıp yapmıştım. Normal testte iki çizgi netken erken gebelik testinde çizgi silikti. O yüzden erken gebelik testleri bana çok güven vermiyor