Hayırlı sabahlar kızlar, Allah nasip ederse yarın sabah 11 de sezeryana girecegim, 39+4 te yolculugumuz sona eriyor. 🤰🏻 korku endişe panik hepsi bir arada ☹️ Nasıl olacak nasıl bitecek çok korkuyorum mutluluktan cok korku var. Dualarınızda bana da yer verirseniz çok memnun olurum. Hepinizden Allah razı olsun şimdiden 🤲🏻