Aselsevde off bugün bundan yakınıyordum kendi kendime. Bebek için mümkün olduğunca sağlıklı ve düzenli beslenmeye çalışıyorum ama aşırı sıkıldım bu durumdan Rabbimin gücüne gitmesin. Bazen kahvaltı etmek istemiyorum bazen akşam yemeği sıkıldım her gün bugün faydalı ne yesem ne yapsam diye düşünmekten. Günde 3 öğün yemeye çalışıyorum bazen 2 oluyor 🥺