Değer 5 üstüyse gebelik var demek. İlişkiden 13 gün sonra test verdim demişsiniz yani gebelik haftanız 4. Hafta oluyor. Adetinizin ilk gününden hesaplamalısınız. İki güne bir kan verip iki katına çıkmış mı değeriniz diye kontrol ettirebilirsiniz ya da evde kendiniz testlerle birkaç gün arayla koyulaşıyor mu diye takip edebilirsiniz. Hayırlı olsun.🌸🌸