Nesine 1 tane kızım var 2. Hamileyim oğlum olcak sabah bulantilariyla gözümü açtığım aksam bulantilarla gözümü kapattığımi biliyorum kızımda bunlarin hiç birini yaşamadım çok aktiftim arabayla heryere giderdim şimdiki hamileligimde hastaneye gitmeye nefrett etmistim ilk zamanlarım çok zor geçti şimdi 4 aylık olduk rahatım çok şükür