Merve-bulut bu söylediklerinin tam tersini yaşıyorum ve bebeğim kız olabilirmiş doktorumuz öyle söyledi 🌸🙈 bebeğim solda değil, gayet iyiyim yorgunluk uykusuzluk hâli yok, iştahım çok açık, gayet de güzel olduğumu düşünüyorum henüz çirkşnleşme emaresi yok 😂 4 aylığım doktor emin değildi fakat büyük bir olasılıkla kız bekliyoruz 🥰