ezgi0901 Elifjanine ahahahha maşallah, benimki de biraz tombik, bakalım yarın çatı muaynemiz var, büyük ihtimalle iri bebek olduğu için sezaryen günü verecek
Sdkl ezgi0901 benimki de tombik ve çatı orta halli normal doğum denemeye değer ama çok ısrarcı olmam normal için dedi sezeryan günü vermedi 38 de muayene olmuştum
Elifjanine ezgi0901 bana da zorlanırsın diyor. 4 kg çıkar yarın ki kontrol de. Ama normali tercih ettiğimi bildiği için bu konuyu daha hiç konuşmadık yarın karar zamanı 😎
Sdkl Elifjanine aynısın bende birkaç gün arayla 2 defa yaşadım ılık dul aldım geçti ama yarım saatten fazla çektim o acıyı. Gelip giden ağrı olmadığı için doktora gitmedim zaten birdaha da gelmedi.
ezgi0901 Sdkl kaç kiloydu peki? Yani normal doğum kaç kiloya kadar denenebiliyor aslında bunu merak ediyorum. Doktordan doktora çok değişir bu durum ama genel olarak belki anlarız 😂
Sdkl ezgi0901 valla bir hafta önce 37+5 te 3700 dü çatın çok müsait değil ama denemeye değer dediği için 40 ın dolmasını bekliyoruz. Şuan 38+5 reyiz bakalım daha da kilo alırsa direk sezeryan der galiba 😅
Serpilikra 38+2den selam doğurmak için sabırsızlanıyorum ama yok yalancı sancı bile yok 2 hafta önce nstde sancı çıktı diye yatırdılar bir gün bide gelesi yok benim kizin hareket benimkide çok az ya
ezgi0901 Serpilikra ben de 38+1 deyim benim de kasık ağrım çok, oturduktan sonra kalkınca zorlanıyorum birkaç adım sonra normale dönebiliyorum
Elikra ezgi0901 aynı haftalardaki herkes bence ben39+1 oldum ayağa kalkamıyorum yürümek o ilk adımları atmak hele çok zor ama az kaldı
Sdkl ezgi0901 seninki kaç kilo kaç haftalıksınız bizde mi var anormallik acaba. 😅 Ama benimde böyum uzun o yüzden normal demişti doktorum
ezgi0901 Sdkl bence tamamen genetik bişey ya dediğin gibi ben de uzun boyluyum eşim de öyle, kendimiz de tombiş doğmuşuz e bebişimiz de öyle olacak gibi😂😂 37+1 de tam 4 kg 54 cm di, yarın işte 38+1 de kontrolümüz var bakalım
Sdkl Kızlar ben yürüyemediğimde ki genelde çatı ağrısından yürüyemiyorum Pilates topuyla bazı hareketleri yapıyorum inanın anında geçiyor.
ezgi0901 Sdkl yok yok diretmiyorum bide şuanki gibi kalsa belki olur ama normal için 40 haftayı beklersek zaten normal doğum imkansız olacak diye düşünüyorum. Muhtemelen doktor da yarın sezaryen günü verecek o yüzden heyecan dorukta bekliyorum 😂