ezgi0901 Kızlar 38. Haftamdayım kasık bölgemde ve vajinamda artık ağrıdan ziyade acı hissi oluşmaya başladı bir de geceleri karnımın alt kısmı ağrıyor, böyle bir durum yaşayan var mı
Elifjanine ezgi0901 benimde ilk hamileliğim. Normal bence bende de durumlar aynı çocuk ittiryor aşağıya 😁39.haftam
Elmaliturtaballilokma ezgi0901 Bebek doğuma hazırlıyor kendini artık normaldir diye düşünüyorum. Bebeğinizin hareketleri nasıl peki
Elikra ezgi0901 aynı haftalardaki herkes bence ben39+1 oldum ayağa kalkamıyorum yürümek o ilk adımları atmak hele çok zor ama az kaldı
Sdkl Yani bence normal nst de sancı görünüyor bende ama hafif. doğumu başlatacak düzeyde değil. Eskiler buna son ay sancısı diyor.
ezgi0901 Sdkl benim de öyle bide ağrı falan geceleri artıyor ama nst ye gündüz giriyorum orda bişeycik çıkmıyor😂😂😂
Sdkl ezgi0901 valla ben çocuğu kasıklarımda hissediyorum ama 37+5 te kontrolde doktor çokta aşağı inmemiş dedi. 😂 Bizimki dişini çıkarıp öyle doğacak heralde.
Elifjanine ezgi0901 galiba ama baksanıza 39+1 oldum beklemedeyim 🤣keyfi de yerinde tosun bide benimkisi kilolu
Elifjanine Sdkl daha cuma günü bir sancı girdi ama ne olduğunu anlamadım. Sürekli aşağıya bastırıp durdu. Ağrıdı tabi ama kafamı dağıtmaya çalıştım sonra sol belden kasığıma doğru şiddetli bir ağrı girdi yürüdüm yok yatıyorum oturuyorum yok geçmiyor. Eşimde yanımda ağrıdan ağlamya başladım. Allah razı olsun eşim belimi sıvazladıkça geçti. Daha sonra birşey olmadı
ezgi0901 Elmaliturtaballilokma şöyle ki bebek hareketli. Ama 37 haftalıkken çok daha farklıydı, 38 e geçince hareketleri kısıtlandı sanki. Geçen hafta baya sert vuruyordu artık onu yapamıyor hafif hafif ayaklarını oynatıyor. Yeri daraldı diye herhalde
ezgi0901 Elmaliturtaballilokma normalde yemekten sonra falan direkt hareketlenirdi şimdi öyle değil benim de. Ama gün içinde birkaç kez bile kıpırdandığını hissedince içim rahatlıyor. Eğer hiç hareket etmiyorsa mutlaka doktora danış derim
Sdkl Elmaliturtaballilokma bende sadece elini kolunu oynattığında kafasını belirginleştirdiğinde farrkediyorum. O tekmeler falan birkaç hafta öncede kaldı.
ezgi0901 Elifjanine ahahahha maşallah, benimki de biraz tombik, bakalım yarın çatı muaynemiz var, büyük ihtimalle iri bebek olduğu için sezaryen günü verecek
Sdkl Elifjanine aynısın bende birkaç gün arayla 2 defa yaşadım ılık dul aldım geçti ama yarım saatten fazla çektim o acıyı. Gelip giden ağrı olmadığı için doktora gitmedim zaten birdaha da gelmedi.