Hayatelif Dhjdjdidi peki teşekkür ederim 38.5 buluyo ateşim İnşallah bebek etkilenmez Doktor muayeneye kabul etti mi sabah gel dedi ama o sıra da covid oldugumu bilmiyordum Özel hastane
Dhjdjdidi Hayatelif ben o kadar çıkmadan evde onlemimi aldım mutlaka biran önce hastaneye git ates bebek icin de sıkıntı
Dhjdjdidi Hayatelif ben özele gitmiyorum. Ağırlaşırsam 112 yi aramam söylendi onlar gelip alıyorlar sanırım mutlaka gut hastaneye ates çok önemli
Poyrazin_annesi Eşim kovıd oldu ve karantına 7 günmüş. Sizce 7 gün sonra yanyana gelsek bısı olurmu acaba . Negatfe dönmüşmüdür. Hastaneden aradılar karantına bıtınce test vermene gerek yok dedıler
defnelobe Den_ls aşısıszdım dün doğurdum. Bebeğim negatif ben hala pozititifim. Ama o iyi allaha şükür 🙏
Derininannesi201 Den_ls benimde eşim pozitif fakat bendede belirtiler var son aşımı olmadım çok endişeliyim 13 haftalık şuan benim bebeğim bende çok tedirginim
Annecimm22 Dhjdjdidi amiiin amiiin inşallah hepimiz evlatlarımıza sağlıkla kavuşalım kokusunu içimize çekelim
Annecimm22 Dhjdjdidi tad geldi ama koku hala yok atlatamadım henüz burun tıkanıklığı da var açıldığı zaman alırım inşallah
Annecimm22 Dhjdjdidi yani doktora sorduk koku egzersizleri yap dedi kahve sirkeyle ama ben 1 2 defa kahve kokladım gelmedi meyve soydukça kokluyorum mandalina portakal iyi kokar normalde ama pek alamadım