Bebek bezinde şöyle bir olay var.Tecrübeli bir anne olarak uyarmak isterim.Bebeğin poposu ilk kullandığınız beze alışıyor ve sonra değiştirmek istesenizde pişik oluyor.O yüzden alacağınız markayı belirleyin ve hep onu alın..İkinci olarak evet ilk zamanlar çok sık bez değişikliği yapman gerekiyor çünkü bebeğin doyup doymadığı bile çiş sayısından anlıyabiliyorsun..Son olarak diğer 3 çocuğuma prima kullandım ilk aylarda premium care sonradan normal prima,asla sızdırma sorunu olmadı.Bazen arkadaşımda filan olduğumda onun bebeğinin bezini takmışsam eğer çok rahat anlıyordum kalite farkını..Ha ama fiyatlar böyle değildi tabiki şimdi alabilirmiyim bilmiyorum🤷🏻♀️Bez bezdir diyip gözümü karartacam heralde😅🙈