Deva22 bende bıraz marka takıntısı var , kesın prıma alıcam dedım, ama şuan , vazgectım, bır arkadas dedıkı canım , bebegın bezı yenıdogan 7/24 degısıcek sen ıyı bezde normal bezde alsan kolay kolay pısık olmaz alerjı yapmadıgı surece , cunku bez sureklı degıstırıcen dedı. ıkı aydan sonra onemlı saglam bır bez al dedı, baby turco yada sleepy alcam ben yenıdogan ya