trakyalikizce Cerennnn5858 erken gebelik testinde çıkmayıp normal testte çıktığını söyleyen birçok yorum okumuştum ama bilemedim🤷🏼♀️
Cerennnn5858 trakyalikizce bende okudum evet. Ama 1 gün kala genelde cıktıgı soylenıyor:( çok kafam karıstı. Günlerdir hep kaset test yaptım onlarda hep negatif. Bu kadar testin ust uste yanılması bıraz zor sankı:(
Afifeelif Siyacus canım ya yumurtlamiyorsun ya da yumurtladiginda tahmin onu atamiypru.. ikisi de sıkıntı.. ve daha başka birçok sebebi var. İhlal etme git muhakkak
Siyacus Afifeelif canım aslında benim vajinada bi hastalığım var doktora gitdim doktor bana rahim agzinda yara olduğunu dedi ve lazerle yakılmasını söyledi analiz verib oyrenmek lazimdirki ciddi hastalıkmı değilmi aslında hamile kalmam bile munkun diyil ama allahdan ümit kesilmek inşallah kötü birsey yoktur
trakyalikizce Cerennnn5858 çok test yapmak da iyi değil biraz bekle bakalım adetin iyice gecikirse kan vermeye gidersin en sağlıklısı olur🙏🏻
Aslimcaa Canım benimde adetim duzenlidir ama bazı aylarda gecikme olabiliyordu. Bence birkac gun bekle hemen kendini kaptırma sonra üzülebilirsin. Insallah hamilesindir ama biraz beklemekte fayda var. Arada olabiliyor boyle seyler.
trakyalikizce @Cerennnn5858 sabah kalktığımdan beri lavaboya gittiğimde silindiğimde birkaç damla temiz kan geliyor ped taktım ancak ona akmıyor🤷🏼♀️ Adet oluyorum büyük ihtimalle diye düşündüm test yapmadım negatifi görmemek için 😔