Vldnshn1 herzaman derimkadın doğumda ekadın doktor gerçekten pişmanlıktır ben devlette doğum yaptım kontrollerimde erkek bir doktora gidiyordum doğumunda malesef hastanedeki tek olan kadın nöbetçiydi bendeki şansa. Konrol için gitmiştim ama açılmam çıkınca yatış verdiler ister istemez duygu yoğunluğu yaşadım ağladım falan. Doğumdan sonraki sabah bana geldi dedi ki yatışından doğuma kadar ağladın bi psikolağa görün. Yeminle saçına yapışmamak için kendimi zor tuttum. Ağlamakta ne var dünyaya bi can getiricem ve hayatım artık eskisinden bambaşka olucak. Kadın doktorlar okadar fena oluyorlar ki