Fatos39 Tek yumurta ikizleri tek plesentaydi 1numara:7 hafta 1 günlük 2.numara 7 hafta 10 gunluk Bugün kontrol gittik kalp atışı yok ve gelişmemiş dedi Dr Hanım Cam Sakura devlet gittik 1 Şubat sabah erkenden alırız dendi Kürtaj dendi Benim Gibi başına gelen varmı Ne gibi sebepler Olabilir Acaba ..!
Anne88 Fatos39 cam sakura dün ordaydim ordaki doktorlarla kavga ettim başından saldilar kanamam olduğu halde bana serumda taksak düşeceği varsa düşer diyip acımasızca feryatfigan bagirttilar 1 sene uğraştım çocuk için tedaviyle oldu yardımcı olun diyorum hiç bişey yapamayız düşerse düşecek zaten dediler sonra özele gittim tema Hastanesi’nde kese alanında kanama göründü büyük serum takıldı ve iğne yaptılar ilaçlar verdiler cam sakura iç çamaşırimdaki kanı gördüğü halde beni eve yolladı bide başka hastaneye gitmeni oneririrm
inci_bebek06 Fatos39 Ümit vermek istemem ama kesinlikle başka doktora bakılın ufakta olsa bekleme süresi tanıyın tabi çok beklemek iyi değil onu da aksamayın. Ablamın hamileliğine doktora gitti geldi boş gebelik alacağız dedi ablam neredeyse aldırıyordu sonra bi anda özelde başka doktora gitti orda demiş nasıl göremediler bebek var kesede tabi ablam keseyi aldırmadı şimdi kızı 7 aylık oldu yanılıyor bazen doktorlar
bireylulmeselesii Fatos39 kan pıhtılaşması nedeniyle yaşadım kaybettim bebeğimi maalesef. Sonradan yapılan testlerle öğrendim
minikkelebegimmmmmm Fatos39 pıhtılaşmanız olabilir.önceki 2 gebeliğimde yaşadım bende.hafta ilerledi bebeğim geride kalmıştı.kalp atışı oluşmadı.gebelikte pıhtılaşma artıyormuş ve sizde zaten böyle bir durum hamilelikten önce zaten mevcutsa hamilelikle birlikte iyice artıyor ve bebekler beslenemiyor.siz ve eşiniz genetik bölümünden randevu alıp kan verin.
Pembekurdele Anne88 ilk gebeligimde kanamam vardi bende kartal lütfi kirdara gitmistim kanamali halde eve gönderdiler 3 gün sonra bebegimi kaybettim suan devlet hastanesine gitmiyorum özel hastaneye gidiyorum ikizlere hamileyim iyi ders oldu banada ama neden böyle yapiyolar anlamiyorum ne bir igne ne bir ilac buna ragmen düsük olsa yine tamam diyecegim
Fatos39 Zaten kendi Dr ozeldeydi o bizi muane etti yok dedi kalp atışı biyemesi falan. Cam Sakura gitme sebebimiz Hamilelik kaydimizi sildirmemeiz lazım
Fatos39 Vallahi bizim ki yok bizim Dr süper biriydi Ama işte sebep ne olabilir ne olabilir diye sorguluyorum kendi kendime…
Rapunzel21 Kötü düşünmə,hep iyi düşün ❤️ Canını sıkma, canını sıkanlara da izin verme ,dua et, Allah’tan iste ☺️
eceturan Beni. 5 haftalikken bebegin kalp atisi yok dedi devletteki dr. Gel alalim dedi. Gitim extra bi doktora. Ozele alttan vajinalde goruldu kalp atisi. Cok sukur suan 35. Haftaligiz o adama guvenseydim suan bu heyecani yasamiycaktim. Tabiiki Rabbim izin verdi
bireylulmeselesii eceturan bu da çok saçma olmuş. Kalp atışı zatenn 8. Haftaya kadar olusamâyabiliyor. Ne büyük.bir vebal. Canilik resmen.
haklisinesracim İlk gebeligimde 6. Haftada bebeği göremedi karnımdan bakarak ve bos gebelik dedi kürtaj yaparız dedi. Ben de akşamına doğum hastanesinin aciline gittim alttan baktı kalp atışını dinletti bana. Hiçbir problem yok dedi. Kadın doktorların genelinde hemen bir çocuğu alalım kürtaj yapalım muhabbeti oluyor çok dikkat ettim. Milletin mutluluğunu mu kıskanıyorlar nedir anlamiyorum
Vldnshn1 haklisinesracim Normalde asla cinsiyet ayrımı falan yapmam ama ciddi anlamda kadın doktorların birkaçı aşırı derece aksi.Bir kimyasalım vardı onun üstüne direkt hamile kaldım acile gidip kan verdim beta değerim 389 çıkmasına rağmen ki adetim daha 3 gün geçmişti ister istemez mutlu oluyorsun gülüyorsun bende kadın değerimi söyleyince güldüm direkt olarak “Ne gülüyorsun belki de boş gebelik” diyince yerle bir oldum zaten bi kimyasalım olmuş psikolojik olarak çökmüşüm dayanamadım iki gün sonra tekrar aynı acile gittim değerim 900 çıktı erkek doktor “Hadi hayırlı uğurlu olsun yakın zamanda kadın doğuma gidin” dedi…Böyle vereceğim o kadar örneğim var ki gerçekten bazı insanlar başkalarının mutlu olmasını kaldıramıyor gibi.
Fatos39 bireylulmeselesii bireylulmeselesii sonradan yapılan test ler nelerdir ve nerede testleri yaptirdiniz ?merak ettim
Nehir-Poyraz Fatos39 araştırma hastanelerinde tıbbi genetik bölümüne gidip yaptırıyosunuz eşinizle de verin kromozom testi de yaptırın. Bende öyle kürtaj oldum sonradan ikinci kese görüldü ikizmişti ama o kese biraz gelişip durmuş bebek oluşmamış diğer bebektede 8.haftada kalbi durdu kürtaj oldum genetik bölümde bütün testleri yaptırdım
Anne88 Pembekurdele iste hep ihmal böyle başından gonderiyorlar sonra olan bize oluyor tabi herşey Allah’ın elinde ama göz göre göre de sakın kalamiyor insan ne hallere buralara geliyoruz
Fatos39 Ama benim ki ikizler tek yumurta ikizleri tek plesenta oluştu 7 haftalık oluştu bugün gittiğim de 9 hafta olucakti yaşasalardi a vennellikte söylenen bebekler yada bebek hastalık olunca kendi yasmiyormus dendi
Pembekurdele Fatos39 siz hiç kalp atısı duymadinizmi bu zamana kadar yoksa kalp durmasimi oldu ikizlerde
Fatos39 Pembekurdele bugün gittik kalp atışı yok ve gelişmemiş 7 haftalık kalmis .ama bugün yaşasaylardi 9 haftalık olcakti…
Pembekurdele Fatos39 Sabirlar diliyorum hakkinizda hayirlisi olsun inşallah en güzel vakitte yeri dolsun 🙏🏻