Boncugummmm evet ben de oyle servise yatırdilar iste surekli tansiyon tabi. Bende tansiyon yuksekti. Sizde enfeksiyondan dolayi spot idrar oyle cikmistir. Tansiyon yukselmiyorsa endiselenmeyin bol bol su icin. Yarim saatte bir ya da saatte bir dinlenmis halde tansiyon ölçün. Cok sık ölçerseniz stresten ve surekli kolu sıkmaktan yuksek cikmaya baslar. Endiselenmeyin zehirlenmeden. Enfeksiyondan kurtulmaya bakin ☺️ İnsallah bisi olmaz. Ben hamileligin basindan beri daha 10/6 tansiyon görmedim 🙄 asla tuzlu yemiyorum 🙄 12/8 le basladik 16 lara kadar ciktik iste. suanki donemde benim de 10/6 falan olmasi gerekiyomus aslinda ama ecopirinle ancak 11/7-12/8 dusurebildik. Son 3 ay daha artiyomus tansiyon. Hayirlisi 🤷🏻♀️