Ozum12 Biz 8+6 olduk🤲 çaydan yemek kokularından midem bulanıyor ama sürekli acıkıyorum 🤦🏻♀️ Neler hissediyorsunuz nelerden mideniz bulanıyor 🥰
Ebissss Ozum12 7+2 deyiz yer şeyden midem bulanıyor kusmuyorum çok şükür de ama yemek yemeği bile istemiyorum
Fatma-onal Ozum12 ya benim herşeyden midem bulanıyor işe gidemiyorum hiç bir şey yiyemiyorum evden bile midem bulanıyor mutfağın önünden geçemiyorum yarın randevumuz var prilam kullanıyorum ama etkisi 0 her günüm ağlamakla geçiyor malesef 🥺
Denizmrt Btl44 5+1 hiç bişeyim yok bende tuhaflık mı var diye düşünüyorum koku bulantı hiç bir şey yok 🙄
Ozum12 Denizmrt bende o haftalardayken yoktu ne zaman 7 haftanın sonlarına geldim tiksinme bulantı başladı olmaması daha iyi bence 🥰
prensessannesi22 Denizmrt nazar etireceksin kendine ohh masallah olmasın çok zor gerçekten. Temiz hava bile midemi bulandıriyor o kadar diyim🤦♀️
Denizmrt Ozum12 ya aslında saçma ama bende istiyorum hani böyle hamilelerin hakkerit yaşamak 🤭🤭🤗🤗 sonuna kadar yaşamak istiyorum her aşamasını 🙂
Ozum12 Denizmrt inşallah gönlünce olur ama acele etme yavaş yavaş hissedersin daha tekmelerini bile hissetmenin zamanı var o günü bile düşünmek heyecanlandırıyor insanı yavaş yavaş hissedilir herşey🥰
Rabia344 prensessannesi22 Aha bu ben 6. Haftada başlayan bulantılarım 🥺🙄🙄 ve dışarı bile çıkmak istemiyordum midem bulanıyordu
prensessannesi22 Ozum12 evet ya hele o maske olayı biririyo beni doktora gidince hastane benim sesimle yankilaniyo öküz gibi bögürüyorum 🤦♀️
Ozum12 Ebissss benim midem bulanıyor lakin sürekli açım yiyorum ya hiç yemek yememiş gibiyimsürekli acıkıyorum 😅
Deletedmom547899 7+6 olduk 3 gündür mide bulantısı başladı.koku hassasiyeti aşırı fazla.Ama bugün bebeği gördüm kalbi atıyordu onu görmek bile çok mutlu etti😹
Ebissss Deletedmom547899 bende bugün gördüm 🙈her şeye hassasiyetim var 😑 eşime bile yanımda uyuma diyom
Deletedmom547899 Benim adetime göre 7+4 ama doktor 7+6 dedi şimdi hangisi doğru olan böyle birşey yaşayan oldu mu