marsel_ve_annesi ben odayı daha yapmiycam bessik alcam yanıma bir süre onda yatar ondan sonra ilerleyen zamanlarda yapcam inşallah kullanmadığım küçük bir oda var oraya perde halı Alicam gelen hediye aldıklarımi koycam geriyede normal eksik kaliyo onlarıda Nisan gibi inşallah🤲🤲