Eclina marsel_ve_annesi 😌🤗 yok kuşum daha alışveriş yapmadım 30,dan sonra başlamayı düşünüyorum Allah izin verirse 🤲🤲
Eclina marsel_ve_annesi bir iki hafta içinde kıyafet olsun kendi eksiğim olsun hallederim şuan kar kış rahat rahat çıkıp bakamam Nisan başı ortası gibi hallederim diye düşünüyorum bakalım
marsel_ve_annesi Eclina valla ben bitirdim bile🙊bir kaç parça kendim için bir kaç prça da odamız için bir şeyler alıcam onuda gelecek ay yapıp bitiricem inşallah🥰