Ahg Cicianne2372 ben iki doktora gidiyorum riskli olduğu için hamileliğim çağlar beyle Kemal bey biri dünyada biri medikalde ikisi de çok ilgili
Cicianne2372 merve347 bende yaşam hastanesine gidiyorum yasemin hanıma, Medicalin de yorumlarını okudum ama memnun kalan pek yoktu, yasemin hanıma yapılan yorumlar çok iyiydi. Siz yaşam da hangi doktora gittiniz
Defnearim merve347 merhaba medical de detaylı ultrason yaptırdınız mı kaçıncı haftada ve fiyat neydi acaba bir de önceden randevu alınıp mı gidilmesi gerekir
Cicianne2372 Ahg bende yaşam hastanesin de yasemin hanıma gidiyorum doktorumdan memnunum ama çok yoğun olduğu için randevu da alsak oldukça bekliyoruz
Cizi-kraker Temizlik ve muayene doğum ucreti açısından yaşam hastanesi doktor yönünden Medical Park hastanesi
Defnearim Cizi-kraker merhaba geçen gün medicalparkta detaylı ultrasona gidicem demiştiniz gittiniz mi memnun kaldınız mı ve eşinizinde yanınızda girmesine izin verildi mi acaba 🌸
Cicianne2372 Masalelif maalesef canım benim bir bilgim yok ben aslında Batmanlı değilim Elazığlıyım Batman’a gelin geldim o yüzden doktorlar hakkında pek bir bilgim yok kendim internetten araştırıp doktor yorumlarına bakarak yasemin hanımı tercih ettim memnunum şimdilik 19+5 haftalık hamileyim 😍
Busbus12 2-ilaydam bende tahir hocaya gidiyorum memnunum ama etrafımda hiç onda doğum yapan yok sizin var mı acaba normal doğum destekliyor mu yada sezeryanda eli hafif mi biliyor musunuz duydunuz mu ☺️
2-ilaydam Benim yengem kız kardeşim görümcem hepsi yanında doğum yaptı ama sezeryan yengem ve gorumcem zorunlu ama kız kardeşim isteyerek ve gayet memnunlar bende Çarşamba sezeryan olucam ins
Cicianne2372 2-ilaydam yaa maşallah sizin de çok az kalmış miniğinize kavuşmaya 😍😍 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰
merve347 Cicianne2372 yasemin hanima gittm canım çok bekliyodum 1 saat geriden gidiyodu randevulu olup özelde beklemek saçmaydı hep aynı şey olunca gitmedim bidaha 6 ay ona gittm hep bekledik
Cizi-kraker Cicianne2372 ilk gebeliğimde yaşamdan Tahir medicalden kemal hocaya gittim memnun kaldım ama bu gebeliğimde ilçede olduğum için devlet hastanesi tercih ettim Çarşamba Medical e detaylı ultrason a gelecgim inşallah.