1mercimek_annesi 😅 vallahi bilemiyorum hiç
Hani benim ailemin zaten beşinci torunu olacak onlar için zaten torun hevesi olmaz da
Kaynanamlarin ilk torunu olacak o bakımdan zaten her turlu kıymetli olur
Ha ama işte kız olsa o da benim aileme tatlı olur
Uf çok karmaşık durumlar
Catlicam artik
Çin takvimi Rus takvimi filan bunlara inanmak hicistemiyorum ama hesaplayinca da erkek çıkıyor 😅😅😅kafam bı karman corman oluyor