Naz555 Ilkgozagrimiz malsf ilişki sırasında da problem yasıyorum kasıyorum kendımo tam bırlesme saglayamıyorum
Oznur28 Canım eğer doğumdan önce doktorun yaptığı çatı muayenesinden bahsediyorsan ben de çatı muayenesi olamadan doğum yaptım. Ertesi gün çatı muayenesi olacaktım korkuyordum ama nasip olmadı o gün doğumum oldu. Tabi doğumun başlayıp başlamadığını da ayrıca ebeler sen dogurana kadar alttan kontrol ediyorlar.
Naz555 Oznur28 ama sancın geldıgınde alttan muayeneyı hıssetmıyorsun bıle di mi genelde oyle dıyorlar
Oznur28 Naz555 yok canım ben ortalığı yıkmıştım 🤗 benim canım biraz tatlı ağrı eşiğim düşük o yüzden bana dokunmadan ben bağırıyordum öyle diyim
Karabulut Oznur28 bende cok korkuyorum cati muaynesinden ikinci dogumum olucak sirf ondan korkuyorum diyolar ki sanci olmadan muayne ettir sancin varken baktirmicakmissin
Oznur28 Naz555 bence normal olma şansın var ise ol canım benim. Adı üstünde normal doğum. Herhangi bir sağlık problemin yoksa tabi
Dilekerkan0705 Naz555 bende korkmuyorum da neden yapmadıklarını merak ediyorum ille gerekmiyor demekki çünkü aynı hastanede kaç arkadaşım doğum yaptı doğuma gidince bakıyorlar ona dedi önce hiç bakmadilar dedi
Karabulut Dilekerkan0705 tabi dogum sirasinda bakiliyo normalde bana da hic bakilmamisti sadce dogum sirasinda bakildi
Babies16 Naz555 acilmanin olcusunu nasil anliycak dr.disardan cetvelle ölculmuyor bu.doguma gittiginde belirli araliklarla acikliga bakiliyor
Dyg34 Naz555 zaten altan bakamazlarsa normal doguma uygunsun demez sana birde zaten normal dogumda dogurana kadr gelip gidip çatı muaniyesi alcaklar biliyosun dimi
Babies16 Dilekerkan0705 catina bakmasada dogum icin gittiginde surekli acilmana bakilacakki 10 cm oldugunda dogum masasina alsin.
Babies16 NekwaSultan catiya baktrmasa vajinal tuşe yaotrmak zorunda doguma gittiginde.acikligini ölcmek icin
Sarella Naz555 ya benim doktorum çatı muayenesi yapmamıştı normal oldu doğumum çok ta beklemiştim nezaman yapacak diye ama yapmadı normal Doğum taraftarı olduğu için son andaki gelişmeye kadar bekliyor