Defne2018 Şeker koydum hatta içine vanilya attım 😅 tencerede biraz şekerle beklettim suyu çıkınca kaynattim iyice. Sonra onu borcama koydum. Üstü azcik kızarsın diye fırına attım. Çok güzel kokuyordu suyu da güzeldi ama kabak çok acıydı 🤭 üstüne tahin döktüm Hindistan cevizi falan attım ama olmadı🥲 buzluktakini de çöpe attım.