Hamileliğimden öncede eşimle çok vakit geçirirdik hem ev ve ev işlerinde hemde dışarıda her zaman en büyük destekçim ve yardımcım olmuştur oluyorda hala. Hamileliğimin 6+4 ündeyim doktorum yatmamı istirahat etmemi istedi şimdi yatıyorum Allah razı olsun eşim herseyımı yapıyor.