Puki Seliminhaticesi 3 buçuk sene sevgili kaldik sonra evlendik ve hiç bu zamana kadar sevgililer gününü kutlama gibi Bi ihtiyaç duymadım 🤗 bence gerek yok. Ama siz bilirsiniz ihtiyacı olan şey neyse onu alıp hediye edebilirsiniz 🤗
adsmom Seliminhaticesi ben instagramda bir sayfadan sipriş verdim. Spotify veya youtube çerçeve yapıyolar fotoğraf ve şarkının kare kodunu koyuyorlarmış kameradan okutunca şarkı açılıyor. Bizim şarkımızı yaptırıcaz 🥰 sayfanın adı loveandfy’dı videoları var örnek bakmak isterseniz 🌸
Eda_Esen Seliminhaticesi Benim kocam dünyaya tüm kutlamalara karşı olarak doğmuş sevmiyor pek öyle günleri kutlamayı ben hep ilgi gösterip seviyorum içimden gelince alıyorum diyor benimki de böyle bi adam 🤷♀️
Fatmamut Eda_Esen yalnız değilsiniz 😂hiç ama hiç sevmiyor saçma buluyor doğum günümü çok onemserim kutlamaz Ben de değerli bulmuyor diye bişey yapmıyorum 😂
Erdemseymaa Melike0657 aynen benimde 17 şubat doğumum 😍 ben de 3 gün erken doğurursam güzel bir hediye olur 💕
Tugcebasomak Cigdemmylmzz ben bi Qr kodla video hazırlatmıştım bebeğimizle alakalı işte bebeğimizde senin sevgililer gününü kutlamak istedi vs diye 1 dakikalık bi video eşim Qr kodu okutup video açıldığında ağlayarak izledi internete yazın Qr kodlu plak tabela diye çıkıyor
Eclina Bnde kızımla alakalı bişey almayı düşünüyorum zıbın tarzı malum kızların ilk sevgilisi babası olurmusya. Kızından hediye diye nasıl fikir amaa😄😄😄😄😄
Pembegul Seliminhaticesi bende takip edeyim. 14 subat bizim tanisma gunumuz (esimin ozamanlar bana sevgili olma teklifi ettigi gun😂). Tam 10 sene once. O yuzden sevgililer gununu tanisma gunu diye kutlariz.