Kizlar günaydın uzun olursa hakkinizi helal edin ben 36. Haftaya girdim bugun benim bebegim makat geliş yani ters mecbur sezeryan dedi doktor ankara sehir hastanesine gidiyorum bu arada 8 ocakta ozelde muane oldum kasilman cok 20 dk da 7 kez olmuş sehir hastanesine git yatrsnlar dedi gittim acile muane ettiler 1 cm aciklik ile yatişimı verdiler gitmeden once sancim yoktu fazla hissetmiyodum ama muane ettikce alttan doktorlar sancilaniyordum 3 gun yattim ciger gelistirici verdiler birde bu turuncu haplardan verdiler dogumu engellemek adina imza atip ciktim sancilarim gecince bende oyuncak etmislerdi iyice bi servise bi dogumhaneye bide kadinlar bagirdikca piskolojimi bozdular :) zor tabiki bliorm smdi 2 gundur belimden vuran siddetli adet sancilari var kasiklarimda dun sabah hastaneye gittim muane etti 2 cm aciklk var sancimda var fakat doktor dediki 3 saat yuru acilmam ilerlesn diye dedi sanirim bende eve geldim oyle sancilarim oluyoki bagzen ayaga kalkamiyorum zaten makat geliş neden acı cektirirler anlamiyorum da bebek 2 hafta onde bide zaten kilosu 3250 gram dediler ne kadar oymar blmiorm ama . Cok siddetli sancin olursa veya suyun gelirse gel dedi ben acilmam olmasi icin ne yapabilirim 2 gundur iliskiye giriyorum zaten olsun acilmam diye bugunde basliycam yurumeye bilindikler disinda hizlica acilmam olsn diye ne yapabilirim kizlar varmi sunu yaptimda hemen acilmam olsu diyen uzun oldu hakkinizi helal edin sorcak kimse yok etrafimda tecrubeli birde artk sanci cekmekden usandim yani nerdeyse 1 aydir iş yapamaz haldeym annemde kaliyoruz esimle zaten .