Merak etmeyin hanımlar geçiyor hepsi😊 herşeyden önemlisi kendinizi üzüp, ağlayıp, yıpratmak yerine Allah’a tevekkül ve dua etmek, olumlu düşünüp bol bol sütünüzü sağmak. Benim oğlumda 32 haftalık 1840 kg doğmuştu. Evde suyum patladığı için, ciğer geliştirici iğnenin 2.dozu vurulamadan doğum yapmıştım. 16 günde toparladı kendini Allah’ın izniyle. Ve eve getirdiğimizde 1960 kg dı. Ben oturup ağlamıştım nasıl büyütücem bu çocuğu küçücük diye😊😊 şimdi 4,5 yaşında ve abi olacak inşallah😊😊