Kızlar merhabalar size birşey danışmak istiyorum bu tür şeylerde biraz dikkat etmeye çalışan bir yapım var , benim bir oğluşum olucak inşallah çok yakın bir dostumuz daa yurutec alma bende var dedi sadece 1 ay kullandım zaten dedi ama pembe imiş kız yuruteci , bu kendi kimliğini oluştururken bir sıkıntı arz edicek bir durum olmaz degilmi ?