YeimYaarGkmen Marygur Canım inan bende bekle derim 5+4 de bende gittim benımkide görülmedi 1 hafta sonra 6+4 deyken görüldü. Şuan 8+5 iz daha kalp atışını duymadık bile sadece göz kırpar gibi gösterdi bize doktorumuz o kadar.
Miraykayra Marygur benim ilk gebeliğim boş gebelikti bebek oluşumu gözlenmedi 8 haftayı foldurana kadar bekledik sonra kürtaj oldum canım 😔sen iyi düşün iyi olsun ana bekle derim
Tubasim Miraykayra boş gebelikten kaç ay sonra tekrar hamile kaldınız acaba? Rabbim sağlıkla doğurmayı nasip etsin. Ben de kürtajdan sonra yeni adet oldum.
Deletedmom2224 Marygur sizin daha boş gebelik olması için çok çok erken 5 haftalık sadece kese gözükür benim 6. haftada da boş gözüktü bir hafta sonra bebek gözüktü 8. Haftaya kadar beklemeniz lazım haftaya bile gözükmezse nasıl boş gebelik dediler ki size
Marygur Deletedmom2224 Neye dayanarak bilmiyorum moral bozucu bi durum aklıma soktu doktor bi kere gelde çıkar
Marygur Tubasim merhaba😊 Bugün boş gebelik denen o kesenin içinde minnak bi embriyo vardı ve biz kalbini dinledik😊 Tekrardan teşekkürler moral veren herkese. Allah hepimize herşeyin hayırlısını nasip etsin..
Tubasim Marygur ayyy canım çook sevindim❤️ Çok güzel bi haber bebeğin seninle binlerce şükür🙏🏻 Beş haftalık gebelikte boş gebelikten söz ettiği için doktorunu sorgulamak lazım aslında, annenin psikolojisi her seyden önemli. Bizlere de dua et 🙏🏻🦋