Marygur kürtaj olayını şimdilik düşünme, boş gebelik demek için çok erken, benim bildiğim 6. Haftada bebek oluşmamış ve yolk saç da oluşmamışsa 7.haftada kesinleşiyor. Biz farklı doktora da gidip emin olmustuk. Ben de kürtajdan korkuyordum ama emin ol kendi kendine düşük yapmak daha zormuş. Bir hafta kanamam oldu çok sıkıntılı geçti o kadar kan kaybettim ama boşunaymıs kese düşmeyince mecbur kürtaja alındım. Anestezi altında yapılıyor son teknikle yani vakumlu kürtaj işlemi yapıldı. Hiç hissetmedim uyandıktan sonra hiç ağrım olmadı